اخبار سرور Pandawow : راه اندازی Iron Qon & WOD

تبلیغات

تبلیغات -ads

پرداخت آنلاین سایت وو سرور

آخرین مطالب سایت و سرورها
آموزش ها & نرم افزار ها

*-----------------------------<تبلیغات - Ads>-----------------------------*

بهترین سرور فانی - MasterWoW

قالب و افزونه وردپرس

pandawow.ir iron qon

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمامی پلیرهای عزیز

خوشبختانه توانستیم باس 10 در اینس Throne of Thunder را در حالت 10 نفره فیکس و راه اندازی کنیم.این باس در روز جمعه مورخ 18/2/1394 در ساعت 15:00 در سرور راه اندازی می شود. علاقمندان به PVE می توانند این باس بسیار مهیج آزمایش و kill کنند.

همان گونه که مستحضر هستید تیم فنی سرور از حدود 2 ماه پیش تا به این لحظه فعالیت های خود را بر روی فیکس مشکلات گزارش شده کمتر کرده اند و هر 10 روز تقریبا 1 باس راه اندازی می شود.

امروز به شما این خبر را می دهیم که تیم فنی سرور از حدود 3 ماه قبل شروع به کار بر روی نسخه بعدی و جدید یعنی Warlords of Draenor کردند که این امر باعث شد نتوان همزمان طی این بازه زمانی بر روی مشکلات گزارش شده  Pandaria تمرکز کنیم.اما این به این معنا نیست که بر روی سرور پانداریا کاری نکنیم فقط سرعت برطرف کردن مشکلات برای ریلم پاندا کاهش یافته است اما هر 10 روز سعی کرده ایم 1 باس به سرور اضافه کنیم.

بحمدالله پس از 3 ماه توانسته ایم تمامی چهارچوب نسخه بعدی را یعنی Warlords of Draenor آماده و فیکس کنیم و هر روز در حال توسعه می باشد.

لیست فیکس از تمامی موارد فیکس شده در نسخه جدید Warlords of Draenor به زودی در وبسایت سرور همراه با پنل جداگانه مخصوص نسخه جدید برای مشاهده گذاشته می شود.

به زودی ریلم تست نسخه Warlords of Draenor از حالت Private به حالت Public تبدیل و برای عوام راه اندازی می شود.

تذکر 1 : راه اندازی ریلم تست Warlords of Draenor به این معنا نیست که نسخه پانداریا به کار خود خاتمه دهد چرا که نسخه پانداریا در حال حاظر به عنوان یک ریلم جداگانه به کار خود ادامه می دهد و هر 10 روزی یک باس به آن افزوده می شود.

تذکر 2 : نسخه جدید Warlords of Draenor بعد از راه اندازی ریلم تست همان گونه که از اسم آن مشخص می باشد ریلم تست است یعنی مشکلاتی از قبیل : کرش , اسپل , تلنت ,  و بسیاری از مشکلات دیگر وجود خواهد داشت که تیم فنی سرور شبانه روز در حال فیکس اینگونه مشکلات هستند.

منتظر خبرهای بعدی ما باشید.

جهت ورود به سایت سرور کلیک کنید





تبلیغات -ads

نظرات شما عزیزان:

saghi
ساعت18:45---27 اسفند 1394
اقا من چزا هرچی میگردم یه همچین سروری پیدا نمیکنم لینکی هم که گذاشتین پیدا نمیکنه!!1

پلیر
ساعت17:17---2 خرداد 1394
ببین دوست عزیز من خیلی وقته سرور آدمین اینجا رو میشناسم سیاست این همینه وقتی همه سرور ها 2.4.3 و 3.3.5 بودن این اومد سرور کاتا زیر 10 % فیکس زد به خاطر اینکه فقط خودش سرور کاتا داشت پلیر ها مجبور بودن برن سرورش بازی کنن بعد که سرور های فیکس کاتا اومد این سرور آورد پاندا به فیکس زیر 10 % باز چون سرور پاندایی نبود پلیر ها مجبور شدن برن سرورش الان که سرور های فیکس پاندا اومده میخواد ببره 6.1.2 که باز هم پلیر های مجبور شن برن سرورش که سرور های دیگه که فیکس هستن دارن میرن 6.1.2 و ایم سرور آدمین چاره نداره جز off کردن سرور .
این سرور آدمین همین سیاست داره و فقط به خاطر پول و درآمد این کار ها رو میکنه و نه سرور خوب براش مهمه فقط پول .
در حال حاضر در پتچ 3.3.5 سرور های مثل کاسپین و تهران گیمینگ هست
در پتچ 4.3.4 mihan wow و wowzone خوب هست
در پتچ پاندا هم سرور blliz wow

این طور که از اخبار به نظر میرسه mihan wow به پتچ 6.1.2 میره و wowzone به 5.4.8 با فیکس بالا . موفق باشید با تشکر
پاسخ: دوست عزیز شما ادمین این سرور را میشناسید ، ما تمامی ادمین هارو میشناسیم و میدانیم که آیا خودشان توانایی فیکس کردن دارند یا نه ! خیلی از سرورها با سورس رایگاه موجود در سایت و فروم ها سرور ران کردند ، وچند اسکریپت به آن اضافه کردند و به نام خودشان ثبت کردند :) که ما این سرور را فیکس کردیم ، به هر حال شما هم موفق باشید . به امید پیشرفت گیم سرورهای ورلد اف وارکرافت ایرانی ..


پلیر
ساعت13:55---1 خرداد 1394
حرف شما درست هیچ سروری کامل فیکس نیست
سرورها باگ خاص خودشون دارن .
ولی این سرور بیش از حد باگ داره در حدی که
شاید 10 % فیکس باشه . دوستان عزیز شما یه سرور فیکس بازی کنید بعد بیاید تو این خراب شده
فرق میفهمید . درضمن من همون اول گفتم ارسلان جان پلیر قدیمی این سرور هستم .
پاسخ: از نظر شما کدام سرور پانداریا از درصد فیکس بالایی برخوردار است ؟


پلیر
ساعت19:37---31 ارديبهشت 1394
دوست عزیز اولا که من تبلیغ سروری نکردم
دوم اینکه این سرور 10 % شاید فیکس باشه
باگ های کوچک بزرگ جلوه نمیدم . شما هر چیزی که بگی باگ تو این سرور چه بزرگ و چه کوچیک
در هر موردی که بگید من باگ بتون میگم از راید ها بگیر تا NPC ها شما پول میگیری که تبلیغ کنی نباید هم بده سروری رو بگی مطمن هستم شما 1 بار هم تو این سرور بازی نکردید من میخوام دوستان دیگرم که از این سرور خبری ندارند بدونند که این سرور ارزش بازی کردن نداره
و فقط وقت و پول خودشون بیهوده مصرف میکنن
پاسخ:دوست عزیز باگ داخل تمامی سرورها وجود دارد ، و کسی نمیتونه بگه سرور من کاملا فیکسه ، شما که از باگ بودن سرور اطلاع زیادی دارید ، چه مدت اونجا بازی کردید ؟ نام هیروتون چیه ؟


پلیر
ساعت17:58---29 ارديبهشت 1394
سلام
من یکی از پلیر های قدیمی و فعال این سرور هستم به شما دوستان عزیز پیشنهاد میکنم فکر اینکه بیاید به این سرور از سرتون بیرون بکنید
این سرور مدیریت درستی که نداره هیچ سر هم این سرور شاید 10 % فیکس باشه ، از باگ گلد بگیر تا باگ لوت مستر انواع باگ ها و پلیر های این سرور روز به روز کمتر میشوند در مورد اطلاعاتی که این سایت از طرف سرور پاندا واو گفته نادرست است و من تکذیب میکنم این سرور سر هم 1 گیم مستر داره و 1 آدمین که قصد این ها از زدن این سرور فقط پول در آوردن است از ست فان هیرو ها بگیر تا هیرو فول آیتم به فروش میرسه توسط آدمین . من واقعا برای همچین افرادی متاسفم . پس فکر بازی کردن در این سرور را از سرتون بیرون کنید که سخت در اشتباهید . خواستم حقیقت بدونید . با تشکر
پاسخ:سلام ، نظر تمامی افراد برای سرورهایی که داخل سایت معرفی کردیم محترمه ، تمامی سرورها دارای باگ های خاص خودشون هستند ، ولی هر کس بخواد بیاد اینجا نظر بده و بگه سرور کلا باگه ، و فلان سرور بهتره ، فکر نکنم درست باشه ، شما نام هیروتون چیه آقای پلیر قدیمی ؟ خیلی خوب نیست باگ های کوچیک سرور رو بزرگ جلوه بدیم ، چه برای سرور پاندا وو کلا برای تمامی سرورها ، موفق باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





بازدید: [6634] [ wow-server.ir ]


تبلیغات

تبلیغات -ads

درباره سایت

وو سرور |بهترین و به روز ترین سایت تبلیغات و معرفی گیم سرورهای ورلد اف وارکرافت ( World OF WARCRAFT ) ایرانی - دارای بیش از 8 سال سابقه کاری

برای تبلیغ سرور در سایت wow-server.ir با :

پشتیبانی تلگرام :

telegram.me/arsalangholipour

ایمیل پشتیبانی سایت :

persian.gamemaster@gmail.com

شماره تلفن ادمین سایت :

09398654914 & ارسلان

در ارتباط باشید

فرم درخواست ثبت سرور در سایت wow-server.ir :

wow-server.ir/page/request

سرور های ویژه - Vip